Sunday

a week ago...

1 minggu yang lalu...
banyak perkara yang menjelma dalam hidup saya..
ahad lepas g mandi air terjun, bestnya dapat buang semua tension..and apa-apa la..
best dapat menyelam dan buang egala kekotoran, kekusutan dalam otak..huhuhu
then, kakak saya dengan anak dia datang umah saya..
seminggu bercuti kat sini..huhu

perasaannya tetap tak sama dgn orang lain..
walaupun dorg bising, telinga saya tetap leh tahan..
tapi de sesetengah, saya tak dapat sabar..
ada, rindu lah kat ada.. comel giler...
hah!!!!! nk baby mcm die..huhuhu

geram gak bile tak dapat online, sbb budak2 tu ada, so dorg nk men game, tp bukan selalu dorg de..hehe
so sbr je la..
btul, ble dorg dah blik, alahai sunyi nya... rindu kat ada.. kat kakak sy..
bukan selalu dapat masak sama2...
bukan selalu dapat bsuh bju berbakul-bakul..hehe

tak byk bende yang nak di kongsikan sama-sama..
tak banyak bende nk diceritakan..
semuanya msih sama..

saya hanya ingin menjadi insan biasa dengan jalan yang saya telah pilih...
cuba untuk menjadi yang terbaik.. yeah!