Sunday

23 May 2010

Morning!!!!

malasnya nak bangun dari katil
hari ni abang saya letak anak dia lagi, dari kul 10pg samapi 9malam..
uhhhhhhhhhhh.............
budak 2 ekor tu betul2 menguji kesabaran saya...

hari ni tak de pape yang istimewa pun, penat melayan budak2 tu je. cite No Limit hari ni pasal Cha bong goon la..hahaha cik ae ja tu baik, belikan xingxing buaian. dia belikan cha bong goon blezer. hee.. tak suke dengan yon-i. menggedikkan.. perasan.. takkan la tak dapat bezakan antara kawan dengan org yang kita sayang...

Guess3 mcm biasa.. kelakar. kenapa sekarang dah tak de slot 'Zhen de jia bu liao' ha.....?
haish...
tak best sangat la yang part perempuan jelita...

hochack, ala lapar bila tengok dorg mkn... nak makan!!!

abang saya belikan kfc, pedas plak ayam yg saya dapat.. tapi sedap.. i like its..
tapi bila nak tdor perut saya sakit.. haiz tggu esok pgi la bru g toilet..hahaha

hari ni Ultimate power group, sape terkeluar ha? or Charm ye??? tggal group lelaki je semua? emmm.... super bang persembahan terbaik... nasib baik storm tak terkeluar.. dah takut da..hihi

nak tdor la... melayan internet n myspace, sampai esok pg pun tak abis..huhu
gud nite everyone!!!!!!