Saturday

22 May 2010

good morning saturday..
pagi2 dah online..
entah pe yang saya cari..huhu

bila sampai ke tengahari, wah, ngantoknya..
sempat tidur kul 2, pas makan terus melantak tidur..
rumah sape ntah bising lori kuar masuk..
mengganggu ketenteraman awam betul..

kul satu tadi de citer memperingati mangsa gempa bumi sichuan 2008.. sedih gler..
tak dapat tahan airmata..
lebih2 part budak2 tu citekan balik pe yang berlaku..
ya allah, saya tak sanggup terus hidup kalau keluarga saya mati di depan saya..
dgn tggalkan sy sendirian, rasanya sy tak sekuat tu..
hati budak2 tu lebih tabah dari saya..
lebih kuat dari saya..

pukul 3 de food all over china.. dorg gi wuhan..
lapar plak bile dorg makan..huhu

citer no limit hari ni pasal cinta dong ho kena tolak dengan yong-i, pasal hari jadi xingxing, pasal cha bong goon masuk pertandingan menyanyi dengan hae bin.. hae bin menang dapat lattop.. ee...mse cha bongg goon nyanyi kat pentas, jelas sangat la karekter penyanyi TVXQ tu..huhuhu kira de bakat tersembunyi la tu.. tp tetap rasa tak sesuai die melebih-lebih kat atas pentas tu.. nampak sangat mcm U-Know kat kuar penggambaran.. Cha bong goon akan masuk pertandingan.. jia you!!

hee..suke citer Down with love hari ni.. comel la siang yu ping. sje mengambil kesempatan. qi mengada-ngada mse kuar dengan mak die.. tak tahu lah kalau die buat semua tu sebab nk ukur cinta siang yu ping kat yang guo.. lelaki yang ske kat yang duo, zhi hao erk? maybe, i'm forgot.. comel.. mcm chong man hei dalam citer ultimate finghter? hahahaha lupe r tajuk die..hehe
manisnya muka die....macam gula-gula..he.......

bosannya, leehom dah lama tak updated websites dia. saya tak tahu pe yang dia buat.. maybe dia tengah uruskan album barunya yang akan kuar summer holiday nanti. kalau nak kata dia ada promo Filem Arahan dia, 'Love Announcement', tak ada news pun.. leehom merehatkan diri..hehe bukan selalu dia berehat...kn.

malam ni saya hantar teman lelaki balik USA, hantar kat airport je.. macam selalu bila nak berpisah, mesti dia yang lebih sedih dari saya..hehe nak lepaskan pelukkan pun serba salah.mungkin saya dah biasakan diri tanpa dia.. bukan sekali dua, dah lbh 10 kali berpisah, takkan masih tak leh timer.. dulu saya yang kuat nangis. setiap kali dia hantar saya balik rumah, mesti saya rasa hiba.. mcm pertemuan terakhir plak..entah.. sekarang sebaliknya pulak..takkan saya dah tawar hati kat dia sebab dia tak selalu ada kat sisi saya..? insyallah.. semua ni hanya sementara je kan... flight die kul 11 lebih. dia tak naik Mas, sy pun tak tahu nape.. dia naik KLM,Royal Airline.. kalau saya, lebih suke naik Mas, serba serbi pun okay..tapi kalau dah tak de, apa-apa pun rembat je.. argh.. perjalanan dekat 30jam ni mesti amat2 memenatkan, kan...tak nak la sedih2.. yang penting dia selamat sampai sana, dan baik2 je...

gud nite...everyone..
gud nite hubby kat dalam kapal terbang..
jgn lupa makan.. and rest yang cukup..
miss you..yeah, i will...