Sunday

16 May 2010

hari ahad yang selalu mengujakan, tapi bukan hari ini...hahaha
hari ni abang saya letak anaknya kat umah saya... baby sitter for one day..huhuhu saya dah mula merasai azabnya...haha

sebel banget deh.. ceh, mentang2 hari-hari mengadap muka rafi dan puak indonnya, terasa nak cakap bhsa dorg plak..haha

anak abang saya yang 5tahun menjengkelkan doh... dia cubit aku?sebel banget deh, dasar anak manja, berani-berani kamu ye cubit aku...hehe rasa nak baling dengan selipar je mukanya.. yang kecik dah tido awal2 lagi.. saya tak sanggup biar dia bangun.. dia lagi r nak di dukung je...huhu bila dua2 tido... alhamdullilah..huhu lega..

no limit hari ni bong goon dah makin baik dalam bola sepak. teknik dia makin ok.. die jadi tarikkan wartawan.. dia jaringkan 2 gol... hope die bertambah ok...

guess3...macam biasa lawak.. pelakon down with love de.. tapi jerry, ella dengan xiao xian tak de... suke part makan... and teka tu.. kesian yao yao... 2 kali kena..

upg, sape terkeluar ha? oh soul free... dah agak dah... permainan realiti tv memang macam ni.. tak ada yang benar.. nasib baik super bang dengan storm tak terkeluar..

pukul 10 malam abang saya amik anak dia. sakit badan dan mengantuk... walaupun banyak lagi kerja nak buat, saya dah mula fikirkan novel baru saya... kita sambung esok la..

esok adalah hari yang lebih mengujakan, hari yang paling bermakna dalam hidup saya... dan ramai orang... tapi hari ni lebih bermakna sebenarnya sebab hari ni ulangtahun pertunangan saya bersama teman lelaki yang ke 2..dah 2tahun kami bertunang rupanya..hehe nak mintak hadiah dari si dia la..huhu esok jumpa di sini lagi... tunggu.....

gud nite....