Saturday

15 May 2010

hari sabtu, i'm back..
tak tahu nak rasa gembira atau tak kembali semula ke hari sabtu..
saya cuma tunggu slot hito dan drama korea petang ni...
lain2 waktu..........haish..bosan..

pe yang saya buat sepanjang hari ha?

oh ye, online, online..and online..
adik saya pergi jalan dengan kawan2 dia kat jj. bukan jun jie ye.. jaya jusco...huhuhu sibuk nak nama sama...

tak tahu nak buat apa kat rumah... bosan gler bila sorg2.. ingat nak ajak boyfriend datang sini, dia pun cuti lagi. tapi malas plak nak mengadap muka dia.haha just kidding, ala kalau jumpa selalu nnt bosan.. percayalah... kalau kita tak selalu jumpa kan bertambah rindu... bergaduh pun kurang... betul tak? jangan la jadikan jarak sebagai alasan... jarak tu tak salah pun, kita sendiri kena pandai jaga emosi... everything will be okay...

ha, citer no limit hari ni... ubi kentang tu menyampahkan la... tak suka dia..
kenapa bong goon dengan hae bin tak nak mengaku yang dorg suke sama suke...hehe
lee dong ho nak tackle yeon-i.. terima je la dan berambus dari hidup bong goon..haha
si sang woo tu hensem la.. tapi die sedikit jahat... kalau dia tak jahat, mesti dia perfect kan..hehe

citer down with love hari ni tentang yang guo dengan yu ping.. budak kecik 2 ekor tu comel la.. saje nak rapatkan yu ping dengan yang guo.. ah.. terharu giler masa nampak gula-gula banyak kat dalam almari... aiya, masa kat depan umah tu pun... kalau saya jadi yang guo, terus saya peluk yu ping..hehehe yu ping romantik la... dorang dah couple... yang duo lagi la... maybe dia dengan qi kut...

malam macam biasa, online sampai pukul 12malam... hehehe

saya melayan myspace...memanjang..

okayla, dah sampai masa nak tido... bye!!!!!!!