Tuesday

11 may 2010

hi..... semua....

macam best je hari ni kan...hahahaha

ntah , tak tahu nape nak rasa macam tu, just rasa hari ni akan berjalan dengan baik. baik ke???tak tahu la...

nak start dari mana ah??? malasnya nak bangun awal2... tapi de banyak keje nak di buat...

tasbih cinta hari ni... heeee.... rafi ni jahat giler la... orang macam die pun ada... die suh orang kenakan jojo supaya jojo hilang pekerjaan... bella difitnah dan dihalau... rafi jahat giler bila suh doktor tu cakap jojo mintak die gugurkan kandungan bella... rupanya bella tak gugur... die cuma terkejut je...nape la tak cakap dengan jelas... bella bile doktor cakap macam tu terus percaya, kalau saya, saya akan tanya pada si dia dulu... tak kisah la die nak tipu ke nak apa ke, yang penting saya mesti dengar penjelasan dia... sekurang-kurangnya saya dah dengar penjelasannya... sebab saya hanya percaya pada kata hati saya, saya percaya pada penilaian saya... saya tak nak menyesal kerana tak beri orang lain ruang untuk membuat penjelasan... biar segla-galanya jelas, baru saya buat keputusan untuk percayakan yang mana...

black white hari ni, xiying selamatkan chen zai tian. tapi didapati ketua cawangan selatan... perempuan yang tolong xiying mati kena tembak.. nasib baik xiao ma datang... semalam harapan yang tinggal hanya xiao ma dengan chen lin... ying xiong dah patah semangat bila leimosa mati bunuh diri and musnahkan cip tu... chen zai tian plak kena tangkap.. ayah chen lin kena tangkap..pesident plak kena ugut supaya tarik diri dari pilihan raya... chen lin nak selamatkan ayah die pun kena tangkap... last2 ying xiong dengan president pun kena culik gak... bila cj dapat tahu cip tu ada salinan kat xiying, die arahkan orangnya letak bom kat tempat ying xiong, che lin, ayah chen lin dan presiden dikurung... xiao ma dengan chen zai tian selamatkan dorang... chen zai tian kena tembak kat tangan....

malam ni tidur cepat sebab tak de citer best...

esok lebih banyak cerita dan keseronokkan...

jumpa esok k...