Wednesday

12 May 2010

hari rabu yang mendebarkan... kenapa ye??? pagi2 dah rasa something... nape ha???

masak laju2... buat kerja laju2... nt cepatla saya rest and enjoy my day...

petang ni banyak cerita best... macam biasa tasbih cinta,black & white, survivor law 2 dan brilliant legacy... tak sabar nak tengok semuanya...hahaha

tasbih cinta hari ni, rafi memang kurang ajar... geram ni... kenapa ada orang kejam macam die kat dunia ni ha? die tak habis2 jadi hipokrit... kalau saya jadi bella, rasanya hint dah cukup jelas untuk jauhkan diri dari rafi... masa rafi cakap kat hospital tu dah cukup jelas untuk die ambil tindakkan jauhkan diri die dari rafi.. mudah sangat termakan kata2 orang... mcm tu la kalau orang yang tak de pendirian dan pendapat sendiri... mudah termakan kata2 orang lain... em... bodoh giler bella bila die bgtau rafi supaya jauhkan jojo dari die... die seolah-olah menolak diri sendiri ke dalam gaung... nape sekarang benci giler kat bella ha... die tu naif tahap cipan la... rasa macam nak tampar die 44kali supaya sedarkan diri... susah sangat ke nak bagi peluang kat jojo? sedangkan die sendiri pernah cintakan jojo... jojo tu suaminya... ter emosi plak... ala kat dunia realiti banyak berlaku... sebab tu saya selalu ingatkan diri saya, jangan cintakan saya kalau tak percayakan saya, jangan cintakan saya kalau tak boleh nak memahami saya... kalau seseorang tu dah mengambil keputusan untuk mencintai diri saya, seharusnya die pegang janji tu seumur hidup die... kalau tak mampu buat, saya tak kisah, go to hell... saya tak perlu menangisi die, saya tak perlu mengingati die... asalkan saya kata, cinta ini harus dibuang jauh2... kenapa saya perlu ingat? bak kata leehom, 'no reason to pay attention to you...' hahaha senang kan hidup saya... saya tak fikir terlalu banyak kerana hidup saya sangat simple... jika die cintakan saya, of course die akan dapat sama apa yang die bg pada saya... setiap keputusan terletak pada diri kita... hanya say yes or no saje...its so simple..

aiya... tak nak citer... hahaha black & white hari ni last... bukan 26 episode ke? rupanya 24je.... lupa r... xiying dikejar dengan orang cj... tak sangka lelaki yang dulu pembunuh upahan untuk membunuh gao yi yang selamatkan xiying... lelaki tu hensem gak pe...hehehe lelaki tu kena 3 tembakkan...nasib baik xiying ok...die bg cip tu kat wuyang... dulu ingatkan wu yang jahat... rupanya die baik dengan laoli sekali.. chen zai tian, ying xiong, dengan xao ma teruk kena belasah dngan cj... kuat giler cj... chen zai tian sempat tembak cj... pastu de sorang lagi tembak cj dari atas... perempuan... oh my god... saya tertanya-tanya sape perempuan tu... tak sangka, memang tak sangka... he xiao mei hidup lagi, die anggota kumpulan sakeqi gak.. rupanya masa perletupan kat restoran tu... he xiao mei tinjau keadaan kat situ... sedihnya chen zai tian, tak sangka langsung orang yang dianggap dah mati, rupanya tak mati lagi... lagi teruk perempuan tu sama mendalangi semua kejahatan... nak tahu kesudahan cerita ni, kena la g tengok sendiri... yang pasti cerita ni memang best giler... saya solute dengan penulis skrip cerita ni sebab cerita die memang best giler..dengan gabungan dari pengarah dan pelakon, saya bagi cerita ni 9.8/10 bintang... ini cerita paling best pernah saya tengok...0.2 tu maybe terbang ke arah sesetengah scene yang kurang cantik... part ying xiong ke, chen zai tian ke yang tak bape nak jadi sangat... saya bg 9.8 sebab pertama, die buat saya salah dalam setiap pe yang asaya target... cerita ni selalu menarik kita ke arah jawapan, tapi bila kita semakin hampir dengan jawapan dan tinggal pegang saje, die hilang begitu saje... apa yang kita sangka, selalu salah.. die memberi kita hint tapi dalam masa yang sama die tutup mata kita dengan kain hitam supaya kita tak sedar kejahatan dan kebaikkan di sisi kita... part last yang paling comel masa ying xiong kejar penjahat, die kan anak presiden, bodyguard die ikut sekali...hahaha comel plak.... semua orang ada haluan sendiri.. saya suka kesudahan cerita ni... puas hati... puas hati sangat2... hahaha rindu kat ying xiong pas ni.... saya nantikan cerita yang baik macam ni di masa akan datang...

survivor law 2... kul 7 hari ni, episod 1... masa survivor law 1 saya lupa apa ending die... kalau tak silap yang vincent tembak orang tu kut... hari ni episod 1, vincent jadi pembantu peguam sebab lesen die peguam die kena gantung... seorang lagi lelaki, samseng jadi peguam... comel gak lelaki tu, tapi suara die tak sedap...hahaha tak kenal nama watak lagi... saya sibuk buat somthing kat komputer sambil tengok... aiya... perempuan yang kaya tu menjengkelkan.... dah kaya pun nak jadi peguam... tapi minat fesyen, bengal...

pukul 8.30pm, cerita brilliant legacy... episod satu... kelakar gak, lain giler perempuan iljimae tu kat sini... comel sangat muka die... nak jodohkan die dengan leehom leh tak???hehehe muka die macam song hye gyo sikit... tapi die lagi comel la... hodoh giler semua hero.... orang macam dorg pun leh jadi pelakon..hahaha
tapi lakonan agak ok la... npe ayah die disahkan mati? macam pelik je... nak dapatkan insurance ke?? padahal orangnya tak mati lagi... kita tggu esok punya episod k....

geramnya... nak tahu nape saya geram? adalah, mana leh bgtau... tapi saya memang geram sampai nak makan orang... tak pe la,tak yah citer k.. tak penting pun...hikhik..

oh ye, blog kakak saya hampir siap, saya akan promotekan pasni... tengok tau...

bye!!!!!!!!!!!!!