Sunday

9 may 2010

hi hi hi.....

morning... morning....

cuaca hari ini mendung, kadangkala, hujan renyai... kadangkala redup dan menyejukkan...

oh yeah, 'Happy Mother's day....' to all mom in this world.. i miss my mama... of course... she's the best mama in this world... saya teringin mengimbas kembali saat-saat saya bersama ibu... saya masih ingat ibu hantar dan jemput saya dari sekolah setiap hari... saya teringin kembali ke saat ibu marahkan saya bila berebut mainan dengan adik... saya benar-benar rindukan saat itu.. saya benar-benar teringin kembali ke zaman kanak-kanak saya... mungkin banyak yang saya terlepas semasa kecil dulu.. mungkin banyak yang kurang di dalam diri dulu, mungkin banyak kesilapan yang merunsingkan mereka dulu... yeah mungkin... mama, saya dah dewasa...

hari ahad yang selalu indah dan penuh cerita...

cerita no limit hari ini... tak suka dengan yeon-i... membencikan.. dah ada lee dong ho dah la.. sibuk nak berkepit dengan bong goon... dia tak ada hak langsung nak tentukan masa depan bong goon.. dia bukan sesiapa pun... itu lah kalau terlebih berperasaan, tak sedar diri sendiri dah menyakiti perasaan orang yang kita sayang sebab nya hanya satu... tak nak dri sendiri terluka... haish...

guess3 macam biasa... ala comel giler anjing yang vegetarian tu...huhuhu anjing keluarga tu pun... cute sangat... part perempuan naif or 'stupid'? lupala pe tajuk dia...hehe tapi dalam slot 'ren bu ke mong xiang'... aiya, orang macam tu pun ada... pasal jenis darah pun best gak... pasni kena hati-hati dengan orang tapi mana tahu jenis darah orang tu...huhuhu

Hochack for mother day, aiya... teringin nak makan kek...

upg... malam ni persebahan solo.... okay la. tak tengok sangat... tapi depend on suara dan persembahan, ada yang patut pergi ke pusingan seterusnya, ada yang tak layak langsung... em.... group yang tak bertanding malam ni, minggu lepas ada buat mv untuk hari ibu... dorang guna lagu leehom, 'ai yin wei zai xin zhong'(love on mind) nak kata happy, entah sebab guna suara budak2 upg... nak kata best, oklah sebab dedicate untuk satu subject yang special.. tak tahu nak komen apa... just ok... but still rasa, lagu tu hanya boleh dinyanyikan oleh fanclub leehom untuk leehom je...hahaha kan ia dicipta untuk leehom oleh fanclub...em...

mengantuk dah datang, tak boleh tahan, melainkan terus tidur....
jumpa esok dengan hari yang lebih baik dan menyeronokkan ok...

wan an!!!!
안녕히 주무세요
(annyeong hi jumuseyo)
gud nite...
selamat malam...