Saturday

8 may 2010

morning..........

bosannya.... hari sabtu adalah hari yang paling bosan. cerita yang menarik hanya pada jam 4petang dan 6.30petang...

cerita no limit hari ini... aiya, terharunya semasa hae bin tunggu cha bong goon kat depan hospital... menakutkan and nervous bila bangunan hospital hampir runtuh. macam-macam detik seterusnya digambarkan di dalam otak... saya terbayang bong goon akan terhempap batu, then dia betul2 hilang ingatan...hahaha tapi sebenarnya dia tak de pape pun... dia kembali ke rumah dan bawa makcik ai cie sekali... geram la dengan peguam tu... rasa nak tumbuk mukanya kalau dia ada kat depan saya... walaupun dia hensem, kebencian dah menutupi kehensemannya serta merta...hahaha menjengkelkan.. tahu la peguam, banyak pulak alasan...

down with love hari ini... pe yang berlaku ha??? oh ye, ella dah tahu rancangan qi dengan hui fan...hahaha hepy nya... semua orang risau kat ella. part jerry care giler kat ella, cari ella, buat macam2 supaya ella gembira... aiya... terharu.. tapi ella tetap tak nampak keperihatinan jerry.. haish... oh, saya paling suka part jery upah orang untuk cari guli ajaib...huhu so cool... and mengharukan...hahaha

malam ni of course saya tidur awal... esok masih panjang dan tenaga saya harus di simpan untuk hari seterusnya lagi... rindukan cerita dan kenangan semalam..

hari ni kawan lama saya mesej saya... namanya uchiha(of course nama panggilan).. dia kawan semasa saya dikolej... rindu kawan2 lama saya... entah apa khabar mereka ya??? banyak yang sudah berubah ke? atau banyak yang masih sama? entah... rindu kawan lama macam aina, shima,khai, hafiz...hehehe hafiz & khai one of my ex-boyfriend... rindu sebagai kawan... yeah... sebenarnya bila saya berpisah dengan bekas teman lelaki, saya tak kisah jika bertemu mereka semula... apa yang nak dimalukan, saya selalu fikir, mereka yang rugi berpisah dengan saya...haha walaupun 100% darinya saya yang putuskan...hehe mungkin orang lain rasa, saya mestilah tak rasa something or sedih sebab saya yang putuskan... sebenarnya pe yang nak dikisahkan??? dah putus nak buat macam ne? takkkan kita nak bersedih sepanjang hayat...atau merayu padanya? banyak kerja lagi nak buat... kalau sedih dan terus mengenang masa silam, em....tak menikmati hidup yang indah ni langsung... rugila kan.. sebab pada saya, cinta adalah cinta... ia adalah satu masa dan saat yang pernah buat kita rasa manis, bila berpisah, bila manis dah hilang dan hanya tinggal yang pahit, lupakan apa yang sedih dan terus ke depan...

cukuplah untuk hari ini...

esok kita sambung lagi cerita tentang cinta yang sememangnya banyak perkara yang menarik... k...

gudnite.........(10.20PM)