Tuesday

4 may 2010

morning!!!!

awalnya...................!!!!!!!!!

saya bangun seawal 4.30pagi...haish ini semua gara-gara kucing saya bising... ming2 betul-betul mengganggu mummy la... geram geram....


tasbih cinta hari ini, bella mengandung??? haha saat yang saya tunggu... rafi dah tak leh wat pape kalau bella mengandung.. bestnya.. tapi geram je dengan jojo... bengal & lembab sangat... bertindak dengan perlahan, bila dah terlepas baru nak menyesal...huhuhu rafi jahat giler la... kalau saya jumpe orang macam dia pun, mungkin susah nak atasi...

black & white... nasib baik xiao ma tak mati... aiye.. dia suka kat chen lin plak... aiya... oh my god.. rasa macam tak nak imbas balik cerita hari ni... ying xiong tidur dengan lei mosa... kenapa la dia ikut sangat perasaan tu... kan dah jatuh ke dalam perangkap lei mosa... heeee...................... sedihnya... ketua chen mati, saksi semua mati... semua di tembak dengan menggunakan pistol ying xiong... oh my god.... tak sanggup nak tengok episode esok... mesti ying xiong kena buang kerja..

ngntuknya... hari ni saya tidur awal... kul bape yekk??? em rasanya dalam kul 9.30...hihihihi


gud nite!!!!!!!!!!!!!!!!!