Thursday

6 May 2010

morning... morning.. morning...

i hate thursday...hahaha sebab bella episode terakhir untuk minggu itu...em, malasnya nak bangun dari katil.. tapi awal gak bangun hari ni... maybe 7 am kut...

bila sampai ke tengahari, mata semakin mengantuk..

bosannya.. hari ni saya makan laju2 sebab nak tengok bella... sampai nak tercekik..huhuhu giler betul... tasbih cinta hari ini, bella maafkan jojo dan dia nak ikut ke mana je jojo pergi.. nervous giler... takut sangat kalau bella ubah fikiran.. pn.sari melampau.. kalau saya jadi dia, biarlah bella nak ikut jojo... jojo kan suaminya.. itu kan kebahagiaannya.. kalau saya ada anak nanti, saya tak kisah dia nak buat apa, saya akan beri kebebasan sepenuhnya.. tapi dia mestilah tahu jaga diri sendiri... dan mendengar pendapat saya serta tidak membelakangi saya setiap kali membuat keputusan...

saya takkan menentukan setiap perkara yang dia harus buat dan takkan buat, dia boleh membuat keputusan sendiri, tetapi kena lah tanya pendapat saya atau papa nya sebelum bertindak... dapatkan persetujuan ibu bapa penting... restu adalah berkat setiap perbuatan yang diredhai... jika saya kata tak boleh, mesti ada alasan dan sebab yang munasabah... saya tak boleh kata tidak tanpa meneliti perkara tersebut dan meletakkan diri sendiri di tempatnya.. ingat, orang dewasa tak semestinya betul... kalau terlebih makan garam pun, otak boleh jadi cair dah....haha


sambung balik citer tasbih cinta, rafi jahat giler la... bella pas kuar dari rumah pn.sari nape perut dia besar melampau-lampau... baru semalam dorg tahu bella mengandung. nape perut dia macm 5 bulan? sedangkan semalam macam 1 / 2 bulan je.. sedangkan beza masa cuma 24jam je... haish.... bella bengal betul, jojo dah kata jangan melintas, melintas gak... kan dah jatuh... orang yang bawak kereta tu mesti rafi... kejam nya...


Black & white... aiya, betul la, ying xiong anak kandung ayah chen lin... masa ying xiong nangis, tak hensem dah... hahaha chen zai tian tak dapat terima bile dia bukan anak kandung ayah chen lin... ketua cawangan selatan suh chen zai tian sendiri tangkap ying xiong.. jahatnya.. sedih time ying xiong luahkan perasaan kat chen lin.. rasa nak nangis bila dia luahkan perasaan tapi rupanya chen lin adik dia... kenapa xi ying hilang... citer ni dah nak abis... mesti rindu kat muka cool ying xiong...haha


petang ni hujan lebat sangat.. saya cepat2 off kan komputer dan pergi tidur... hehe selesanya dapat baring... rasa nak tertidur, tapi black & white dah nak mula pulak...hehehe

malam ni cerita penunggu gunung raya, imbas balik tentang lebai awang, macam ne dia boleh berubah, macam ne die tangkap syaitan tu...minggu depan last episode... citer baru, "Roh".. macam seram je.. macam tak nak tengok je...hehehe just wait and see...


ngantuk.......


kul 12:15 malam... time for sleep.... wan an!!!!