Monday

3 may 2010

hari isnin yang selalu saya tunggu..

semestinya nak tengok bella, black and white, ncis...

ada cerita baru akan di tayangkan 12may nanti... antaranya drama korea brilliant legacy dan survivor law 2 bestnya bila tahu cerita survivor law akan di tayangkan... vincent.. cute... tentang peguam hongkong... yeah cerita hongkong...

hari ni, pe yang best ha???

tasbih cinta, saya boleh jadi giler dengan scene yang cacat... haha tak nak cakap, cari sendiri... kelakar plak bila teringat... aiye... rafi sangat2 giler... orang macam dia pun ada... benci rafi... benci!!!!!!!!!!!!!! jojo lagi bengal... bella lagi la... tak tahu nak cakap pe... tak tahu word pe untuk menggambarkan bella sekarang... bodoh? mungkin... sengal? pun boleh gak... jangan marah... just emosi sikit...huhu biasa la... tengok dengan sepenuh perasaan ni... tapi kan kalau ada orang yang perangai sama dengan bella kat dunia reality ni... haish... tak tahu nak cakap pe la.. mesti dia jadi macam tu sebab otak dah hilang satu wayar....hehehe

black & white... aiye... macam tak nak tengok je episode hari ni...hehe kesian ying xiong, dia jadi sasaran plak... kenapa susah sangat ying xiong dengan chen lin nak cakap perkataan 'saya suka awak' ha??? tapi saya tahu mereka ada sebab tersendiri... yeah... ying xiong semakin hensem... huhu tak cakap dia hensem memang tak sah... xiao ma mati ke esok??? chen lin pun satu... ingat diri sendiri hebat and kuat...?? sepatutnya dia ada langkah berjaga-jaga..takkan tak tahu diri sendiri banyak musuh.. ying xiong... stay cool..!!


navy ncis... citer pasal pe ha??ngntuk plak... lupa pe nama lelaki CIA tu... sivaro?? maybe.. tak bape best sangat kes malam ni... tapi yang saya pasti, saya tersalah suspek orang.. tak sangka orang lain plak penjenayah tu...hehe otak masuk air kejap.. tu yang hilang pertimbangan...


sekarang pukul 12.23pm... dan sampai masa untuk saya tidur...

nanti kalau tidur lambat, bila bangun pagi macam orang tak betul plak coz tak cukup tidur...


gud nite.....