Wednesday

5 may 2010

Annyeong haseyo....

nyamannya udara hari ni... begitu awal breakfast..6.30pagi..hihi nape bangun awal ha?? saje nak melalui hari ni dengan lebih lama..

rumah sewa sebelah saya dah ada orang duduk.. aiye..pas ni tak leh wat sesuka hati, tak leh buang sampah merata-rata... tak leh menjerit-jerit... kerana kelakuan anda sedang diperhatikan...hahaha just kidding la.. i need privacy... but still ok..


haish...bosan, mengantuk semalam tak hilang lagi... tak suka bila orang call saya lama-lama.... penat nak cakap, sedangkan tak de benda pun nak dibualkan...huhuhu
saya ada banyak lagi kerja nak buat.. jika masa yang digunakan untuk menerima panggilannya adalah 1jam..... rasanya saya dapat tulis 5bab untuk novel saya... saya boleh dengar 12 lagu leehom, boleh buat apa-apa saje... so tired la bila orang tak fikir tentang apa yang kita nak dan tak nak... kadangkala, ia cuma untuk kepentingan nya saje... bila time senang, tak plak nak call.. bila boring baru nak call.. ingat saya apa??? tempat melepaskan boring? saya banyak lagi benda nak buat.. takkan la itupun tak dapat fikir.. itukan asas privacy dalam setiap hubungan..

tasbih cinta hari ni... wah i like this episode... rafi memang giler, sanggup tinggal kat umah pn.sari semata-mata nak dekat dengan bella. kalau saya jadi bella, tak rasa sengal ke, dia kn masih isteri orang, rafi kan masih suami orang... sekurang-kurangnya fikir la yang diri sendiri perlu jaga tingkah laku... walaupun orang tu sebaik mana pun... part jojo menyamar kerana nak jumpa bella, geram je... lembab sangat-sangat.. kebetulan tu mencacatkan... macam sengaja dibuat...hehe aiya, suka part jojo kat umah bella...hish... terharunya... tak tahu pe jadi esok... rafi dapat buat apa-apa ke?? hope jojo dengan bella rujuk balik..


black & white... aiya, kesian ying xiong kena gantung kerja... bayangkan 6 orang mati dan senjata yang di gunakan adalah pistol dia.. haish.... ying xiong jangan patah semangat.. dia mesti kuat... chen zai tian tolong pulihkan nama baik ying xiong... sedih gler, saya tak dapat tahan air mata... adik saya membebel-bebel kat belakang, 'ah ben giler nangis...' (ah ben=saya ) biar lah.. saya nak angis... lagipun dah scene ying xiong sedih, nak wat macamne... sekurang-kurang saya ada perasaan lagi...hahaha
padan muka lei mosa, dalam hati troy tak ada cip tu... pelik la tengok xi ying, gerak geri dia macam pengintip.. siapa yang pasang software kat komputer polis perempuan tu?? lao li betul-betul jahat ke? part yang buat saya nak hentak kepala kat dinding... part ying xiong dapat tahu dia anak angkat dan ayah kandung dia yang sebenar adalah ayah chen lin... oh god.. why??? nape chen zai tian di katakan abang chen lin sedangkan bukan? why??? why?? banyak tanda soal ni... kenapa semuanya jadi macam ni??? semua target saya hilang, semua yang saya agak tak betul... jauh, semakin jauh... kenapa bila saya dah semakin dekat dengan jawapan, semuanya bertaburan hilang bila muncul perkara baru... oh god.. tak sangka langsung ying xiong abang chen lin... tak sabar nak tengok episode esok...

beberapa hari ni, mengantuk menjadi-jadi...huhu

online pun sampai tertidur.. nampaknya kena tidur awal lagi...


10pm.. gud nite..