Sunday

2 May 2010

ahad... i like sunday... my favourite day in the week..

busy.. busy..

obses mencari maklumat untuk assignment sampai lupa nak masak... hahaha today my big brother come my home... umphh... i not really like their children... haish... always inpatient me...

so tired la... dengan perangai dorang..

saya suka budak-budak... saya harap ada seorang budak yang akan panggil saya 'mama'.. haish.. of course my own son with my husband la... saya suka budak... serius.. tapi bukan yang nakal & tak dengar cakap... semestinya seorang ibu akan membentuk mereka menjadi seorang yang terbaik betul tak... yeah...

not now... maybe.. macam nak ambil anak angkat... tapi tak tahu kat ne boleh buat benda tu.. takut rumah anak yatim tak benarkan.. kalau la saya boleh ambil anak angkat... kan best... saya tak sabar nak jaga seorang budak.. tak sabar nak rancang masa depannya... haish... look so cool... and sweet... tersentuh bila ada budak panggil saya 'mama' hehehe

hari ahad yang ceria. cerita no limit hari ni memang bengal..hahaha cha bong goon masuk hospital sakit mental... kelakar part dia dengan makcik ai chi..hehe geram je dengan semua watak..

pukul 5.. guess guess guess... kelakar tengok perempuan yang mudah menamgis tu... jangan gelakkan orang, sebenarnya saya pun sama je dulu... sampai sekarang saudara ibu dan ayah saya panggil saya 'budak kuat nangis..'.. dulu k... memang kelakar bila mengimbas balik... tak tahu saya dah buang tabiat tu sepenuhnya atau belum...hahaha

semasa saya kerja dulu pun masih kuat nangis gak..hehe ingat lagi masa saya kerja kat office, saya menangis coz tak dapat jawab soalan bos saya..hahaha argh... tak nak la cite perkara lama... memalukan sungguh...huhuhu

malam ahad, ultimate power group... group dah di ubah ke??? tak pernah dah tengok diary... em... bosan??? memang pun... malas nak tengok.. just nak tengok konsert mingguan dengan perasaan yang suprise.. eh, eh.. super bang nyanyi lagu hua tian cuo - leehom... huhu cool.. suka r lelaki yang rambut paling pendek tu... muka ala-ala panda superman... manis... tak tahu nama dia sape.. ha'ah la... budak-budak upg 2 saya tak tahu pun nama dorang...huhuhu aiye... coco boy terkeluar... why????? aiya... saya rasa group yang ada perkataan 3 tu lagi tak ok... nape coco boy?? saya rasa coco boy selalu buat persembahan ok.. tak nampak gementar... pandai brgerak dan bermain atas pentas.. haish... benci tau.. pada saya group upg kali ni yang ok... --sebelum di ubah.. coco boy, storm, charm, & super bang...


hope dengan perubahan itu, jugdes dapat cari and asah bakat yang lebih hebat... jangan pulak jadi sebaliknya...

ngntuknya... malam ni kena tidur awal..

awal pun tak la awal sangat... 12.02am...


see you tomorrow with more excitement...