Thursday

20 May 2010

Zhao an!!

pagi2 dah online, melayan lagu english dan korea semestinya yang terbaik dari Blue dan Big Bang.. dan satu lagu Favourite This i Promise you(N'Sync) terasa kenangan saya kembali la.. terasa nak menghargai kehidupan ini dengan bermacam-macam cara dan sebab...





masuk penulisan2u.. tak tahu nak buat apa.. saje nak baca cerita yang baik dan sekaligus memberi satu jalan yang terbuka di depan saya. belajar sesuatu yang indah seperti bahasa, kata, dan persahabatan.. saya bukan seorang yang suka mencari kawan dan chatting.. its not me, but this the first time i try to chatt with people there.. rasa gembira bile boleh bercakap tentang novel dan penulisan.. walaupun saya masih jauh dalam perjalanan ini, perkenalan memberi saya sedikit ruang untuk mengenali, menyanyangi, dan menghargai karya saya.. kerana karya saya adalah tanda penghargaan saya kepada insan di sekitar saya... ia bukan bacaan semata-mata. ia bukan kisah cinta semata-mata.. siapa pun saya, saya hanya Miya Ryuiki yang ingin terus menghargai hidup saya.. saya tak mahu kenangan saya hilang begitu sahaja.. saya ingin mengabdikan segala-galanya dengan pena cinta bersama harapan yang saya lakarkan..

bercakap tentang sesuatu yang saya suka iaitu penulisan, saya pelik dengan diri saya sebab bila saya nak idea datang, saya mesti kena dengar lagu kuat-kuat. sambil nyanyi..hahaha sesetengah orang perlukan tempat yang sunyi. entah la.. spesies pe ntah saya ni..huhu lebih-lebih dengar lagu Big Bang.. why ha?

Tasbih cinta hari ni, aiya... jojo diberi peluang. happynya.. best gler masa pn.sari dengar semuanya. tapi sayangnya orang tua tu mati plak... kompleks...

Survivor law, hee...vincent dah jd peguam balik.. so cute.. macam yi jung cina.. nak die.. mengamuk adik saya bila saya cakap saya suka die..huhuhu mk sekolahkan bobo.. die terlewat 1 minit, kena buat surat takkan terlewat sebanyak 1000kali..huhu

Brilliant legacy, gabra mak tiri eun sung bila eun sung tggal kat umah nenek woo hwan.. woo hwan menjengkelkan.. hipokrit gler mak tiri eun sung... ayah eun sung muncul kat depan isterinya... terkejut beruk die.. kesian eun sung..

tidur 12.00malam..