Tuesday

18 May 2010

Morning...

malasnya nak singgah blog sendiri. malas nak menaip.. 2 3 hari ini, tak habis-habis mencari sesuatu yang boleh dibaca.. sibuk mencari sesuatu yang baru dalam hidup saya..saya sendiri tak tahu apa yang saya cari.. kadangkala saya ingin mendengar muzik yang mampu menarik keinginan saya untuk menari, kadangkala saya mahu mendengar satu lagu sedih yang mampu buat diri sendiri menangis..

tiada nama leehom yang disebut-sebut seperti selalu..
saya benar-benar tidak mahu peduli apa yang dia sedang lakukan waktu ini..
tiada perkataan hot setiap kali melihat G-Dragon Rap...
bosannya hidup saya..

beberapa hari ini saya banyak bertengkar dengan ayah..rasanya mahu sahaja lari dari rumah dan tinggal diluar.. kuat ke hati saya nak melakukannya?
eh pe pasal ayat sekema macam novel ni.. em...
betul-betul bosan tahu tak...

suke r part Tasbih cinta hari ni...hehe dah nak abis ke???
hari ni citer tasbih cinta tentang aurel.. dia je yang tinggal untuk gagalkan rancangan Rafi.. rafi itu memang tidak pantas dikasihani.. aku benci benar sama dia sekarang, mesej aku di myspace juga tidak dibalasnya.. dia memang patut di ajar begitu...hehe ceh poyo je kan.. Bayu, walaupun kau jahat dalam tasbih cinta, kau tetap lelaki ke 4 paling perfect dalam hidup aku..hehe not all the time.. i'm will judges u by ur improvement..

dah lama tak updated blog leehom kan, kat sini ada gmbr die masa kat Shanghai Expo...
cube perhatikan, pe yang sama? pe yang lain...hehehe mana leh bgtau, cari la sendiri..








tahu tak pe yang sama kat leehom? dia pakai style bju yang sama mse kat singapore 24April mase tu.. npe ek? dia slalu pkai style mcm tu? senang and simple kut.. cool leehom..

yang lain nye, die dah matang.. nampak matang sangat.. kan best kalu die kahwin, tapi tolong lah jgn kahwin sorok2.. sebab saya.. especially sebagai peminat akan terasa sangat2.. kita takkan melarang apa yang die nak.. peminat selalu nak yang terbaik untuk diri die, tak mugkin akan halang kalu itu memang pe yang die nak.. leehom, cepat kahwin, i knew u want somebody call u dad rite...





gambar atas ni mase leehom abis party jam 6pagi. party citer 'Love announcement' orang kata perempuan tu editor.. nampak macam memang.. sebenarnya nak tgk karekter leehom untuk cinta senang je, dia membesar kat luar negara, tak hairan la kalu nak gesel pipi ke, peluk ke.. tapi itu bukan bermakna cinta... kalau leehom mencintai seseorang, dia akan protect orang yang disuka.. mcm Mary Bai.. ex die... so peminat tak perlu terkejut sangat dengan berita yang wartawan tlis.. kalu tentang shu qi, saya ada rasa something... ask leehom la..i'm oso dun no eh.. apa apa pun leehom, i love ur musics..

teringin nak tengok leehom kahwin and ada anak..sentimental plak kebelakangan ni bile cakap pasal leehom.filem die 'Love Announcement' akan kuar tak lama lagi.. bile nak sampai malaysia? betul ke ia satu pengumuman? leehom i'll support you.. tapi tolong jangan bg kejutan macam ni... rasa sebak plak kan... bukan sebab die kahwin, cuma terfikir die tak perlu membelakangi peminat kerana peminat sentiasa sokong die..

stop talking about leehom ya, survivor law hari ni tentang kak fan, joe jahat gler sbb gunakan lily untuk kepentingan kes tu.. jahatnya, kalau saya jd lily, saya kerjakan si joe tu sampai mati.. penipu.. penjahat.. orang yang jahat harus dihukum..yeah! mk ciut la jd bapak orang... mk comel.. tp vincent lg comel mcm yijung cina..huhu



eh citer ni punya cover tak pernah letak, kan.. ha ni la die...


Brilliant legacy hari ni tentang nenek yang menumpang kat umah eun sung. byk songeh gler r... tp die mesti de sebab buat macam tu.. benci r tgk woo hwan, tak pernah saya benci dgn hero.. tp kali ni hero hodoh gler.. nasib bek heroin comel..





pe lagi nak citer tentang hari saya.. tak de bende pun... masa untuk tidur.. itu yang paling best...

wan an!!