Friday

21 May 2010

Hari jumaat yang cepat saje berlalu masanya..
bosan.. tapi teruja...
entah tak tahu pe yang mengujakan..
beberapa ni malas nak menjengah novel sy..
no word..no story lorrr...

bila sampai ke tengahari..
sy cuci mata tengok guess3... part ni tentang kembar seiras..
ada satu pasangan kembar lelaki tu..
saya suka abang dia.. macam leehom...mix..hensem!!!!

ala... baru teringat semalam lupa nak tengok citer 3daddy 1mummy... epesode 1 plak tu smlm...tp tak pe, citer ni masa tayangan pertama dah tengok, just ske tengok citer ni sebab ske kat lee jae hee... ske kat daddy gak... die smart gler..

survivor law hari ni, mk marah anak die sbb tipu.. npe bobo nak tipu.. lily pun, npe blikan itu ini, bobo bkn anak die pun.. anak mk.. kesian vincent... die tak dapat client sbb berita yang wartawan tlis. mk menang kes saham tu...

Brilliant Legacy, woo hwan dah baik dgn eun sung... seung mi dgn mak die membencikan... rasa nak pijak2 je 2 ekor tu.. kesian bapak eun sung, eun woo tak jumpa lagi.. eun sung dah keje kat syarikat keluarga woo hwan.. comel la lelaki anak peguam tu... eeee..mak eun sung nak goda peguam tu.. elok la tu, 2 2 jahat..hahaha

bosan nya hidup ni dengan online.. online.. online...
penat meng-approve friend request kat myspace..
pe yang dorg pandang pada sy?
hnya sbg kawan..? atau tut...........
asyik2 tnya saya noty ke tak..hish..
suke hati la dorg nak simpan niat pe pun..
yg penting jangan melampaui batas..
hati saya cuma milik seorang lelaki..
saya tak boleh halang orang lain mencintai saya..
menyukai saya, menyimpan perasaan pada saya..
itu adalah hak milik setiap individu..
i really dun care..
tetapi terus terang saya katakan, hati saya cuma milik seorang lelaki..
buat masa ni..
kalau de kosong.. pasti sy akan edarkan borg permohonan..
haha
kang de plak yang merajuk nanti...kan hubby..

penat nak terus berceloteh kat sini..
kite jumpe esok dengan sesuatu yang lebih menceriakan k..
gud nite...