Wednesday

19 May 2010

Hi Hi Hi.....

hari yang tak bape istimewa, tapi tetap satu hari yang baik pada saya.. hari ni besday abang saya.. Happy besday , gege...
semacam rasa pelik bile saya wish kat die pagi ni.. ntah la... hubungan yang tak rapat, selalunya memang macam ni..

tak de benda nak dipersalahkan, tak de benda gak nak di perkatakan..

Tasbih cinta hari, argh...best.. part semakin best.. Rafi... mampus kau!! geram ni.. Aurel buat dengan baik.. jojo jgn lembut sangat.. hope jojo akan berbaik semula dengan bella esok.. susah sgt ke nak bg peluang?haish...

Survivor law hari ni, kak fan nak bunuh diri sebab tak dapat claim insurance.. nsib bek mk dgn lily de.. kes tu menang gak.. lily, i solute u, kita jgn tnjuk diri kita lemah pada ex boyfriend.. lelaki macam tu elok dijadikan sida-sida je.. huhu makcik bobo hilang, pastu dalam sijil kelahiran bobo, mk betul2 bapak budak tu.. haish.. so sweet kalu ada anak sebesar tu dengan usia yang masih muda.. macam cute je.. saya mula bayangkan boyfriend saya pegang tangan budak kecik sambil jalan2 kat pusat membeli-belah. so sweet hubby.. i will prepare for its..huhu

brilliant legacy malam ni... nenek tu dah blik umah, pastu die mintak eun sung tggal dengan die..haha jumpe la si woo hwan kat umah tu.. bergaduh besar la... menjengkelkan doh si woo hwan tu... mengingatkan saya pada satu watak utama dalamm novel sulung saya, Izan Ezany.. tapi izan Ezany lagi hensem la, sebab die playboy..pastu die wujud kat sekitar saya.. hanya saya yang tahu siapa dia.. dia lelaki yang sangat istimewa.. tapi itu dulu.. kan hubby.. hubby tak yah nak majuk2..sabtu ni nak balik USA, jgn buat saya marah..huhu nnt sy tak bg awak jejak malaysia.. yeah, just kidding okay..

malam ni rasa macam nak tidur lambat, saje nak mengabdikan diri pada novel saya. tapi... bile semua orang dah tidur, aiya... saya tak leh tahan dengan bunyi-bunyian.. cepat2 tidur...

11.30malam sleep...ZZZZzzzzZZZZZZzzzz