Sunday

30 May 2010

Hari ahad yang tension... kejap, tarik nafas dulu..hahaha
oh ye, pagi2 ni saya terus buka facebook kakak ipar sy. smlm buatkan dia punya facebook.. huhu asyik salah password.. 2 kali buat. gler betul.. akhirnya leh..
tak nak dengan die, nk ngan saya je..haha

hidup saya macam biasa, always online.. bila sampai ke tengahari, hehe lega bila abg saya tak letak anak dia kat umah.. oh god, rupanya dia datang lambat sikit, dalam kul 2 datang, blik dalam kul 11malam..

No limit hari ni cha bong goon minta maaf kat lee dong ho, di maafkan.. dia bgtau kat hae bin perasaannya, hee......jang seung woo jahat. dia perangkap Cha bong goon... jht la, kesian cha bong goon..

guess3 tak tengok sangat..

Ultimate power group, wah seh! mggu dpn Top 3.. final ke? yang masuk final, Super Bang, Storm, dgn pe lg stu ha? lupe la... group lelaki je yang tggal... ala macamne mggu dpn nk vote, saya suke super bang dengan storm... mcmne ni...
tolong!!! artis undangan Mayday, org jemput la leehom jadi guest jugdes.. kn die celcom punya spokeperson... nk dengar sangat pandangan seorang bintang mcm leehom.. mybe tak leh, leehom bz sangat. ckp pasal leehom, npe tak updated die punya website ha???? mne manager die ni tak wat kje...huhu

sabar je la, saya dah nak mati layan budak 2 ekor tu.. yang kakak ok plak hari ni, yang adik, tengah gian nak berjalan agaknya, langsung tak nak duduk, nak jalan je.. huh! nk mati... rasa macam nak sumbat mulut die dgn kain bile asyik nangis je..haha geram..geram.. mak die plak tak reti nak datang amik ke.. geram betul... sakit hati. semua benda pun tak lancar...

cepat lah balik!!!! dah tak tahan ni!!!!
internet jadi gler bile dah malam, dia tak nak connect..huhu mybe die tahu tuannya dah penat, suh g berehat..haha
okayla, sleep dulu.. 11.45malam...