Monday

31 May 2010

hari ni berlalu dengan sempurna, dan kadangkala membuat saya rasa nak pukul orang.
entah dari mana nak start, entah saya suka atau tidak hari ni ada dalam hidup saya..
ada perkara yang buat saya teruja, ada perkara ang buat saya rasa sedih dan geram.. semuanya berjalan dengan baik mengikut landasan yang telah diteapkan tapi dengan perasaan yang berbeza..

tengahari ni citer tasbih cinta, Rafi gler, memang die gler. dia sorokkan bella, bpe kali gk die tampar bella. haish, kesian bella. arfa comel gler. macam yi jung indonesia..huhuhu

3 daddies 1 mommy.. em, comelnya xiu xian..nak die leh?

survivor law hari ni, Mk... kesian Mk.. die nekad nak lawan Pak Dak, company ayah lily. lily bawak mk ke atas kapal sbb tak nk mk pergi perbicaraan. mk sanggup berenang kat tengah laut. die masuk hospital and tak g perbicaraan. orang2 yang sudi jadi saksi pun tarik diri. vincent yang dah janji jd saksi pihak pendakwa ubah keterangan sbb yuk... sedih.. kesian mk..

Brilliant legacy hari ni, hahaha woo hwan makin comel la. die dah jadi baik sikit. masa eun sung kena pindah woo hwan bengal..

Navy Ncis, malam ni punya citer.. hee, tak suke r dgn si micheal, hodoh gler.. yew.. tak suke lelaki yang ada jambang.. hee.. dinozo jeles, mse ending dinozzo tembak micheal, pe jd minggu dpn...? dionozzo kena tangkap ke? aiye.....

time for sleep!!!!