Monday

12 April 2010

i like monday..

ia adalah permulaan pada satu minggu yang bermakna dalam hidup saya.. tak sabar nak ke tengahari sebab nak tengok 'Tasbih Cinta'... selepas makan tengahari, sinetron pun mula... haiz menunggu ke pukul 2 rasanya macam menunggu kucing saya bertanduk..hehe sape lagi kalau bukan Jia min kesayangan saya... rasanya dah terlalu lama saya tak updated blog kucing saya...hehehe

aiye.. rafi comel giler time nangis.. rasa macam nak pergi kat dia and pujuk... huhuhu sama macm Lee jun ki gak... hari ini rafi jd jahat.. mesti hari-hari seterusnya dia akan jadi lebih jahat. Pak surya dah mati.. tak sangka semua harta di wasiatkan kepada rafi... tapi saya memang dah agak, cerita tentang rafi takkan berakhir terlalu cepat... sebab saya selalu teringat lirik lagu 'menyesal'.. 'mengapa harus dia yang merebut diri mu... kadangkala aku menyesal mengapa aku kenalkan dia padamu..' pasti ia diantara rafi dan jojo... dulu saya ingat tentang jojo dan arfa.. sebab rafi kan dah kahwin... tapi tak tahu lah nanti ending macamana... tak sabar nak tunggu ending.. ingat nak tengok episode last terus secara online.. tapi bile fikir balik.. tak best la.. tak excited..

arghhh!!!!!!!! semua gara-gara online... saya hampir lupa cerita 'black&white'... saya teringat bile dah pukul 6.05petang... tak dapat tengok mula-mulanya.. benci tau.... hari ni vic zhou disahkan menggunakan dadah dreamer, tapi disebabkan tak de bukti, dia tak boleh digantung kerja sebagai polis... macamne dia boleh positif dreamer ha???? saya pun tak tahu... samada dia terambil mase kat bar... entahlah, mungkin esok de story tu... sometime vic nampak terlalu 'perempuan' la... hish... geli-geliman.. tapi still okay.. ying siong dalam citer ni garang sangat. sometime rasa macam dia terlalu ego, terlalu yakin pada diri sendiri... tetapi saya suka dia... so hot....!!!!!

pukul 9.30malam, mesti lah cerita kegemaran saya, 'NAVY NCIS'... aiya, Tony hensem and comel la... entah, saya pun tak tahu macamana nak terangkan... he so cute.. ingatkan die jadi pewaris harta pakciknya, rupanya peguam nak tuntut hutang dari dia... comel la Tony... suka dia time dia buat keje.. banyak cakap, main-main... tapi complete and perfect...


today i'm so sleepy, and now time to sleep...

10.45PM..Gud nite!!!!!!!!!