Wednesday

14 april 2010

mengantuk... mengantuk... mengantuk....

hi.....Morning!!!!!

rasa macam tak nak bangun dari katil je... nak tidur puas-puas... tapi kena bangun gak coz banyak lagi kerja nak buat.. hari ni saya try tengok cerita korea di tv2, pukul 11pagi..' east of eden'.. tak de plak... dah abis ke??? rugi tak tengok ending dia...huhuhu

dulu saya suka gak tengok cerita tu... tapi disebabkan panjang sangat dan ceritanya pun agak berat tentang kongsi gelap dan senjata, saya terus tak follow... haish, ingat kan nak tengok ending dia... tak dapat plak...huhuhu

its okay... em, sampai ke tengahari, saya pergi kedai 2 kali sebab saya lupa nak beli apa...hehehe jangan lah saya kena amnesia... i'm still young... asyik lupa je kebelakangan ni...

ahh...tak sabar nak tengok rafi dalam 'Tasbih cinta'... dia semakin jahat, benci dia... rasa dah falling in love kat 'Arfa' la... macam cute plak... watak dia terlalu baik... hari ini saya masak ayam masak merah..tapi ada rasa rendang plak... maybe saya dah hilang deria rasa kut...hehe



wah... 'Black&white' hari ni cool gler.. terutamanya Gaoyi(Chuan yi). walaupun dia watak jahat, saya rasa dia so hot, so cool, so smart, so cute, so hensem..... ying xiong and Zai tian plak gempak sangat hari ni... terutamanya time nak berhenti kan kereta api yang dirampas Gao yi...huhuhu ahhh... tak boleh lupa muke chuan yi.. hehehe watak dia berbeza sangat untuk drama ni.... macam bukan dia plak...

nampknya saya tidur pun tersenyum... terbayang muka Chuan yi...hehehe

gud nite...