Thursday

15 april 2010

hari ini.. nak kata hari yang best atau tidak.. saya sendiri tak pasti..
saya dapat jalan akhirnya untuk sesuatu yang saya harap dan nak dulu... gembira sangat...

tak tahu kalau saya mencoretkan baris-baris ayat hari ini terlalu ringkas.. atau adakah luahan saya ini tak mencukupi untuk menerangkan satu hari dalam hidup saya..... sama ada marah,sedih, gembira, mahupun sakit hati.. semuanya bercampur-campur dalam waktu yang terlalu cepat berlalu..tetapi hari ini adalah hari yang baik pada saya.. kadangkala aya tercari-cari saat yang bagaimana saya inginkan... waktu yang bagaimana saya ingin semuanya terhenti... dan saya yang bagaimana saya harus muncul...

hari ini, satu scene tasbih cinta buat saya tergelak, ada satu scene lagi buat saya nak menangis.. emosi saya berubah-berubah. barangkali saya nak 'bendera jepun' kut... hahaha oh yeah, this 17 maybe...hehehe

tiba-tiba rasa rindu kat kumpulan Blue.. hari ni saya dengar lagu Blue, rasa terharu dan nak menangis tanpa sebab.. dah lama tak ada penyanyi yang buat jantung saya berdegup lebih perlahan dari biasa..hehehe dulu suara Gd, Leehom of course terutamanya dalam lagu Heartbeat...

Gao yi(chuan yi) dalam Black & White dah tak ada...hehehe watak dia dah abis. dia dah kena tangkap polis... mesti rindu kat muka cool dia..hehehe

tak tahu nak happy atau tak ... pergi ke rumah kakak, tapi excited juga...


jumpa next time...

i need to save my energy for the next journey...