Tuesday

13 april 2010

Morning!!!!!!!!!!!!!

wah tak sabar nak tunggu ke petang.. hari ini saya masak simple je.. tengahari goreng ayam, malam plak buat mee rebus.... sedap...hehe... ini first time buat mee rebus tau..hehehe



hari ni 'Tasbih Cinta', rafi melampau... dia jadi semakin jahat.. kesian jojo... dulu saya tak suka jojo... sampai sekarang pun, sebab lakonan dia nampak plastik..hehehe entah kenapa saya rasa dia tak pandai nak bermain mata dengan kamera... saya tak profesional.. saya bukan pengarah filem atau drama, tapi setiap kcacatan sememangnya mudah dilihat.. rafi still ok, bukan sebab saya minat dia.. sebenarnya saya tak kenal pun siapa dia sebelum ni... just dalam tasbih cinta je...tapi lakonan dia lebih baik dari jojo... tertanya-tanya kenapa kasih jadi macam tu... haish.. manusia di dunia realiti pun rasanya berkali-kali ganda lebih teruk...

wah............!!!!!! cerita 'black & white hari ni hot!!! akhir nye dah tahu macamana zai tian boleh positif dreamer. tak sangka rumah dia sebelah je dengan tempat pemprosesan dadah tu...hahaha kedengaran macam tak logik, tetapi sesuatu yang kebetulan itu lah selalu berlaku dalam hidup kita... Chuan yi(gao yi) hensem giler la... selalu nya chuan yi membawa watak lelaki budiman yang kaya dan baik. tetapi dalam citer ni dia jadi pengedar dadah... so hot... time dia tembak orang selamba je... so cool.... suka masa dia kat hotel, bila dia bagitahu bosnya yang dia ada kat bilik no 1055, sedangkan dia ada kat bilik sebelah... tahu je ada orang nak bunuh dia ... hidup kita mesti selalu memasang curiga... sebab dalam dunia ni ada ke orang yang boleh dipercayai???? susah la...


hari ini saya tidur lewat... pukul 12.30 malam baru masuk tidur.. itu pun sebab takut... iyelah semua orang kan dah tidur...hehehe

hari sabtu ni, kakak ajak pergi rumah dia... tolong dia wat katering.. tak tahu nak pergi ke tak.. mungkin pergi kut... tolong-tolong sambil tengok tv... sambil jalan-jalan lagi... okay rasanya...

rindu gak kat anak buah saya yang comel tu, sape lagi kalau bukan Ada...mesti makin tembam... ini lah dia.. comel tak....





.......5 budak nakal......