Sunday

18 April 2010

oh god... too early..

4am... hari ini saya bangun begitu awal dan tolong kakak buat nasi lemak. pagi ini untuk katering adalah nasi lemak... ini antara gambar-gambar dapur yang bersepah, Ada yang busyuk.. saya yang kepenatan... dan macam-macam lagi... enjoy!!







tengahari untuk katering, pelanggan order Ayam goreng+nasi putih+sambal belacan+sayur peria... so tired...





selepas siap semua, pukul 2 saya bertolak balik..hahaha haish mengantuk yang teramat.. sedih plak nak blah dari sana... Ada nyenyak je tidur... walaupun penat, seronok gak kuar jalan-jalan... lagipun dah lama tak jumpa anak buah saya yang nakal-nakal tu...huhu





sampai umah agak lewat, budget masa ingatkan nak sampai sebelum Nodame mula. terlewat 1/2 jam pulak... sampai dalam pukul 3.30pm..

cuma nak bantal dan baring.. saya tengok no limit sambil berbaring... episode hari ini Cha bong goon first time masuk padang.. tapi kena kad kuning dan di halau juga keluar dari padang... baru nak mula.. nape macam tu ha??? saya pun tak faham....hahaha

pukul 5, ada guess guess guess.. okay la... saya tak tengok ho chack, mata tak tahan nak tidur...


feel free to sleep now!!!!!!!!!!!!!!


wan an(gud nite)!!!