Monday

19 April 2010

hari isnin yang gembira...

penat dan mengantuk semalam masih tak hilang lagi..pagi yang sejuk dan indah, setiap yang saya buat berlalu dengan cepat...

tiada apa yang menggembirakan, tiada apa yang menyedihkan...

sepanjang hari menonton cerita dan drama tv yang saya suka...

saya benar-benar suka kan kehidupan seperti ini... orang di sekeliling saya sibuk memberi suggestion tentang itu dan ini, seolah-olah keputusan adalah di tangan mereka. ternyata mereka silap, siapa pun mereka, hanya saya yang boleh membuat keputusan untuk diri saya sendiri...jika saya kata A, tiada siapa yang boleh mempengaruhi keputusan saya... no one...

semasa menonton Tasbih cinta, tiba-tiba jemari saya ingin menukar channel... oh god... leehom!!!! Leehom at 康希來了 8tv... walaupun ulangan... ahhh... soooooooooooooooo excited... Tasbih cinta, sory... esok sambung lagi k...hahaha

ahhh... leehom so cute, so noughty... rasa macam nak tampar dia, bile dia gigit bantal la, bila dia buat muka la, bila dia buat-buat tidur la... soooooooooooo cute.....hahahaha




cerita tasbih cinta hari ini... emmm so sad... kenapa Rafi jadi macam tu..hehehe kesian jojo.. tapi saya masih ada perasaan tak logik pada scene cerita ni... sometime a lot of things... but layan je la...

Black & White... oh cool.. ying xiong cepat sangat naik angin... haish... tapi ying xiong cute and hensem giler bile marah... rasa macam nak pegang pipi dia bila dia malu or marah..hahaha fantasy... fantasy terlalu banyak... hahaha its make me happy.. why not?? bukan kena bayar pun... and suka hati saya lah... dia memang hensem pun, nak wat macamana... jangan jeles..

chen zai tian kesian gak time dia mengalah, tapi cool giler masa dia pergi bilik file sorang2... nerveousnya... tak tahu apa jadi kat dia esok...

NAVY NCIS... malam ni kisah leon.. yeke nama dia leon? lupe r... dia pengarah NCIS...... saya mengantuk tengok part die. asyik tertidur je... adik saya sedap je online.. saya dah tak tahan nak tidur..

sharppp........pukul 10.30 terus tidur...

ngantuknya......................................