Wednesday

21 April 2010

selamat pagi..

sememangnya pagi ini cukup indah... pastinya dimulakan dengan aktiviti yang baik dan menyenangkan diri saya..

hari ini lewat sikit online.. around 9am... breakfast and did some discussion with my daddy... talk about work and business... oso bit about married.. oh god... i'm still young dad... can we postponed about its later... and later...hehe

tengahari yang melemaskan, saya mula fikir tentang 'orang' yang suruh saya bekerja di ofisnya... dia paksa saya datang ofisnya pukul 3... semalam saya dah beritahunya yang saya takkan datang... muktamad... saya yakin dia pasti akan call saya... hahaha yeah...thats truly happen in my day today..hahaha she call me, but i didn't answer its...

so cool... Tasbih Cinta today, aiya... Rafi soooooooooooo cute even dia semakin jahat.. i like him... haish, kenapa dalam perhubungan cinta atau dalam perkahwinan orang susah untuk percayakan pasangan masing-masing??? dulu saya pun kuat curiga dan cemburu... but the time when my couple was malay only.. then when i'm falling in love with my boyfriend, Kimi, i learn so much things about love, feeling, and anything...

dari kami mula bercinta 4 tahun lepas...hingga hari ini, saya selalu beritahu si dia, 'awak mesti percayakan saya dulu dari percayakan orang lain di persekitaran awak'... setiap kali pun saya akan beritahunya... bila saya mengucapkan kata-kata itu, pasti saya harus buat perkara yang sama pada dirinya juga... saya mesti percayakan dia dulu walau apapun yang berlaku... tak kisah lah apa orang nak cakap, saya terlalu bodoh sebab percayakan teman lelaki ke, saya terlalu naif ke... i really dun care... about what they want talk about me...

alhamdullilah, sehingga hari ini, untuk menggugat perhubungan kami bukan suatu yang mudah.. walau kadangkala, sayang itu tak jelas diperlihatkan, cinta itu tak selalu ditunjukkan, akrab itu tak selalu ada, prihatin amat sangat kurang, bercinta tak macam bercinta... berkasih tak macam berkasih... selalu sibuk dengan pelajaran dan tugas serta tanggungjawab lain.. selalu tak ada masa... namun saya benar-benar bersyukur, ada dia di setiap rutin hidup saya... bolehkah saya melakukan semuanya seorang diri tanpa dia sedangkan setiap saat saya pasti ada dia... semestinya saya akan rasa kehilangan,kan...

hubby, i really love you, even not all the time i talk about thats... i really2 love you... and i really2 mean its... saya tak nak apa-apa dari awak, just dun give up to hold our promises... kita dah sampai ke tahap ini... dah terlalu jauh... asalkan awak tak putus asa pada cinta kita, saya sanggup mengalah sebanyak mana pun... emmm.. entah kenapa saya tulis tentang kita di sini, awak takkan tahu kalau saya menangis semasa menulis ini, betul tak.....hehe awak selalu tanya saya, siapa awak pada saya.. awak adalah kawan paling baik saya yang selalu ada untuk mendengar masalah saya, awak adalah teman lelaki saya yang selalu melayan saya dengan lembut dan romantik, awak adalah tunang saya yang selalu menjadi tempat untuk saya berharap setiap kali pun...

kalau ditanya, apa yang saya harapkan pada diri awak?? saya cuma harap awak gembira, kerana kegembiraan awak adalah kegembiraan diri saya... so hubby, tak mahu simpan perasaan sendiri, saya tahu bila awak diam, awak marahkan saya.. saya tahu juga betapa banyaknya kesilapan saya pada awak... tapi saya nak awak tahu, saya sayang awak lebih dari orang lain... kalau dulu, saya sorok awak dari kawan-kawan, dari persekitaran kita... sebabnya cuma satu, saya cuma nak protect awak, cinta kita dari orang disekeliling... bukan sebab saya malu atau tak yakin pada diri sendiri... jatuh cinta pada awak adalah satu anugerah paling bermakna... terima kasih kerana hadir dalam hidup saya, terima kasih kerana sayangkan saya, terima kasih kerana menjadi sebahagian dari diri saya, terima kasih kerana sanggup beralah dan bersabar demi saya... sehingga hari ini... saya cuma nak awak tahu, you are the best & my perfect boyfriend in my life...

cukup tentang kisah cinta saya... kalau berlanjutan saya tak pasti berapa liter airmata saya akan menitis... saya tak tahu kenapa saya berasa pilu setiap kali bercakap tentang kisah cinta saya. mungkin sebab terlalu banyak yang kami hadapi demi nak sampai ke hari ini... terlalu banyak kami buat untuk menepis pandangan orang lain terhadap kami... terlalu banyak yang kami korbankan demi sebuah janji... terlalu banyak kami mengalah kerana nak semuanya berjalan dengan baik, terlalu banyak kami simpan di dalam hati sendiri, kerana sebuah harapan... saya masih ingat kawan-kawan yang tak dapat terima perhubungan kami hanya disebabkan saya melayu dan dia cina... saya terkilan kenapa kawan-kawan saya tak dapat terima sesuatu yang baik untuk diri saya... sesuatu yang saya suka... di saat saya perlukan sokongan, mereka menghina saya dan si dia, mereka memperlekehkan sebuah janji dan perasaan, malah ada juga yang mengambil kesempatan terhadap diri saya...

cukuplah... kita buka cerita tentang 'Black&white' hari ini.... aiye... kenapa ying xiong hensem sangat ha???? belakang badannya cukup selesa untuk dipeluk...hahahaha
haisshhhh... fantasy again... dia memang hensem setiap kali pun... hotnya... time dia marah hensem giler lah... bestnya chen lin dapat peluk dua-dua hero sekali..huhuhu rasanya ah de mati... so sad... emmm.... ying xiong & zai tian kena tukar kebahagian etika masyarakat. kesian dorang... hope dapat balik ke unit jenayah berat semula...

hari ini saya tidur lewat dalam jam 12.45malam.. selepas tengok showdown, saya sambung online... mata semakin letih bila dah jam 11.45malam

i need go to sleep now.... wan an!!!!

be happy for tomorrow...
and see u again here...