Thursday

22 April 2010

zhao an!!!!

haish... so sleepy...

late wake up today.. what happen to me ha??hahaha

semalam punya cerita tak habis lagi..haha semalam saya dapat kad jemputan kahwin dari kawan saya. satu kampung, satu jalan, dan satu sekolah pada 6 tahun yang lepas... semasa saya dapat kad jemputan, normally saya akn campak kad terus ke meja di ruang tamu... tak penting pun... tapi entah kenapa hari ini saya nak tengok isi kandungan kad tersebut...

saya memang tak sangka kawan saya fizah kahwin... dia kecik je, comel-comel... dulu masa sekolah ada gak dgr dia couple dengan orang tu orang ni... tapi saya tak sangka dia nak kahwin dalam masa terdekat ni... sebab kalau saya tak silap, dia nak sambung belajar.. antara kawan-kawan saya, dia paling saya tak sangka...hehehe

saya tak pasti dapat pergi atau tidak sebab 23 april saya akan ke singapura untuk 'Brands@musics change live by wangleehom' saya lupa tarikh majlis dia.the time i received the card, i ask my self.. how about me???haha Actually i dun care when my wedding day.. saya bukan seorang yang berharap segala-galanya sempurna... tetapi biarlah ia berlangsung dengan baik.. saya benar-benar bukan teman wanita yang suka mendesak teman lelaki.. tak kisah lah bila pun perkahwinan saya berlangsung tetapi biarlah sudah mempunyai sumber kewangan sendiri yg kukuh... saya bukan perempuan materialistik, tetapi saya cukup kisah tentang masa depan saya, si dia dan anak-anak... sekurang-kurangnya dia harus ada sumber kewangan yang kukuh untuk membiayai perbelanjaan saya terhadap aktiviti seni leehom...hahaha

tasbih cinta hari ini... aiye sedihnya... rasa nak menangis bila jojo dengan bella bergaduh... sedangkan dorang baru je nikah... rafi mmg jahat..masa dia ketawa kelakar, macam tak jadi pun ada...hahaha tapi dia cute sangat... muka innocent dia sweet giler...

the best part in my life today, of course 'black & white'.oh god... sedih giler time he xiao mei mati kena letupan kt restoran tu... tak tahan nak menangis tengok muka chen zai tian.. rasa nak peluk ying xiong bila setiap kali muka dia muncul... hensemnya.......!!!!! cerita zaman lampau chen zai tian mula di ceritakan... nak tahu sangat macamana dia boleh jadi seorang polis dari seorang pengemis....

Penunggu gunung raya hari ini... menyedihkan, menjijikkan, menakutkan... haish.. nak menangis masa sumun penggal kepala lebai awang... rasa nak muntah tengok ulat-ulat.... seram gak sebab cuma saya dan adik saje di rumah... emmm, nasib baik scene malam ni tak menakutkan sangat... nak tergelak pun ada..huhuhu

geramnya bila tak dapat buat playlist lagu... penat.....

hope enjoy pe yang ada lah...

wan an!!!!

time for sleep...