Tuesday

20 April 2010

안녕하세요...Annyeong Haseyo............Good morning...

saya rasa hari ini macam hari rabu plak... berkali-kali saya pastikan tarikh hari ini... whats happen???????????????

hahahaha...arghh!! dun know whats happen to my self... its boring day.. really boring day at the beginning.. dun know whats else i can do except online.. online.. and online.., then become a sad days with the Tasbih cinta scene today.. and at evening, exciting me, nervous, cool, hot.... with the Black&White drama series... oh god... when the day passing so fast.. someone come to my house, tanya dan pujuk saya bagai nak rak untuk kerja di officenya...

ahhh!!!!!! tension.. i really dun want work... i hate work with people out side there.. its make my day so blur... so bored...

i need to live in my on ways...

yeah, thats it...

dia pujuk saya, umpan saya dengan macam-macam... tak tahu nak cakap pe lagi sedangkan saya benar-benar tak berminat...

geram.. geram.. geram... orang macam dia pun ada... orang dah kata tak nak dah la.. memaksa orang plak... saya bukan macam dia yang bertungkus-lumus demi duit... i really dun care about money.. sometime kita selalu t'fikir, penting sangat ke duit dalam hidup kita???

dalam kehidupan sekarang, duit mmg penting. semua benda memerlukan duit... orang yang tak mengenali saya dengan baik selalu akan cakap, saya tak perlu bertungkus-lumus demi duit sebab saya masih ada family yang bagi duit saku, ada lagi sugar daddy yang selalu bagi itu dan ini time perlu... oh no... tak juga, yang pertama dan kedua mungkin adalah benar, tapi sugar daddy tu dah lama tinggalkan..

pe yang saya ada hari ini adalah titik peluh saya sendiri... mungkin ada sebahagian dari orang yang saya sayang dan keluarga... saya bukan anak manja... really not... panggilan saje 'Anje'..hehehe

saya bersimpati pada mereka yang bertungkus-lumus bekerja... sememangnya itu adalah nasib mereka..

saya memilih untuk menjalani hidup seperti ini.. itu juga adalah nasib saya..

saya benar-benar bersyukur kerana saya memilih jalan dan cara hidup yang saya suka...saya benar-benar gembira menjadi penulis. saya tak perlu kisah tentang apa kerja saya hari ini... saya tak perlu kisah tentang report yang bos nak tengok... saya tak perlu kisah saya akan lewat atau tidak datang ke tempat kerja hari ini, saya tak perlu kisah apa-apa pun.. saya benar-benar tak perlu kisah...

saya bebas bangun pukul berapa yang saya nak, saya bebas fikirkan dan buat perkara yang saya nak... yang paling penting, saya boleh bekerja, sambil berchatting dengan teman lelaki, saya boleh tengok cerita kegemaran saya, saya boleh lagi makan tengahari dan makan malam bersama seisi keluarga... setiap masa ... yeah setiap masa... hari saya terlalu indah dengan aktiviti yang saya suka..

kadangkala, saya tengok kawan-kawan saya sibuk bekerja... masa meraka di habiskan dengan kerja... kerja... kerja... demi pe??? demi duit...duit...duit...
tak tahu nak bangga atau kesian... kesian kut...hehehe

dulu, saya ada juga kerja di luar, di kilang, restoran, pejabat... banyak la... bila saya betul-betul bosan, saya mesti akan cari kerja di luar.. tak kisah kerja apa pun...hahaha bila saya tension, saya mesti akan buat kerja di luar, bila emosi saya kembali ok, saya akan berhenti... kadang2 rasa bersalah juga pada ex-bos saya sebab selalu berhenti mengejut...hehehe tapi itu lah tabiat saya. saya sukahati ambil cuti demi leehom, ... terlalu banyak sebab yang tak munasabah.. saya benar-benar minta maaf pada mereka... sesungguhnya apa yang penting pada diri saya adalah kegembiraan. saya tak perlukan wang berjuta-juta..kerana ia tak mampu membeli music leehom, tak mampu membeli cinta saya, tak mampu memberi saya sebuah idea dan perjalanan cerita...dan yang paling penting tak mampu membahagiakan saya.. mungkin dulu saya nakal, suka mempermainkan perasaan lelaki, atau sesiapa saje,saya tak fikir banyak tentang perasaan orang lain, yang saya fikir cuma, dia adalah sasaran saya, semuanya harus berakhir seperti yang saya nak..

kegembiraan saya terletak pada diri saya sendiri. walaupun sesetangah kawan-kawan tak dapat menerima kegilaan saya pada music mandarin dan korea.. walaupun kadangkala mereka rasa saya terlalu senang, walaupun mereka rasa susah hati melihat saya dengan cara hidup saya yang sebegitu,tetapi itu lah diri saya yang mereka harus terima...

hari ini saya arrange jadual harian saya.berkuatkuasa hari khamis ini,saya akan ikut jadual itu.....

emm,masih dapat terima dengan baik..segala-galanya yang saya ada... saya benar-benar gembira dengan cara hidup saya.. mengapa saya perlu ubah demi mereka???

slot sinetron ari ini, arghhh... sdihnya jojo... kesian dia. tak tahu pe muslihat rafi lagi... dia terlalu jhat dan melampau... pasti semuanya takkan berakhir dengan mudah...

Black&White hari ni... nervous... kesian ah de... dia mati ke??? tak sangka kumpulan sanlian tahu ah de polis yang dihantar untuk dijadikan pengintip dalam kumpulan mereka... time chen lin tampar ying xiong, rasa macam nak peluk ying xiong and pegang tangan dia... macam selalu saya buat pada kimi bila dia sedih and marah pada saya...hehehe

tak suka la... tengah syok tengok black&white, 'orang' tu datang pujuk saya kerja kat office dia... haish... menyusahkan betul.. membencikan... nak tengok muka ying xiong yang hot ni pun tak senang... benci!!!!!!!

10.45malam... time for sleep..