Friday

9 april 2010

morning..............

so weird when suddenly changed my language to Bahasa Melayu..huhuhu no mood.. no english lor...hehehe dun get mad ohh...

its truly a boring days.. no 'Tasbih Cinta', tiada apa2 pun...

hari ini saya bersarapan burger yang saya buat sendiri.i love its..




semalam saya tengok iklan di tv tentang cerita baru yang akan ditayangkan di tv2 pada hari ini jam 6 petang..tajuknya adalah 'Black&White'... ia seperti cerita hongkong.. tetapi seperti ada bayangan Jay Chou... juga seperti ada bayangan Leehom... tetapi setelah penat berfikir, jaychou atau leehom, tidak ada drama baru.. imposible leehom berlakon drama...huhuhu saya tak pasti ia sebuah cerita yang baru atau bukan, tetapi ia baru sahaja di tayangkan di malaysia. rambut Vic Zhou juga pendek, mungkin drama tahun 2008-2009 di Taiwan..

saya tak sabar menunggu ke petang untuk menonton cerita 'Black&White'.. tengahari, saya online ym sambil menonton guess guess guess... hahaha so funny walaupun siaran ulangan ini banyak yang kurang...hehehe


jam 6.00 petang,cerita 'Black&White' mula, saya terfikir nak termuntah bila pelakon yang saya anggap jaychou itu adalah Vic Zhou.huhuhu tapi dia dalam drama ini nampak not bad... macam hensem pulak dengan rambut pendek kemas dan berkot putih.. saya tak tahu siapa lelaki yang memegang watak Yingsiong.. sekali pandang macam leehom. oh yeah, yang saya pasti, wang chuan yi juga ada berlakon dalam drama ini, dia bercakap dalam bahasa korea.. so hot!!! teringat lakonan hensem dia dalam 'Why Why Love'. walaupun ditayangkan di TV2, dengan channel tv2 saya yang kurang memuaskan... gembira bila ada satu lagi cerita yang hendak dinantikan pada setiap hari saya.
saya cuba mencari maklumat cerita ini di internet...
痞子英雄(black&white), ia mempunyai 24 episode sahaja. rupanya lelaki yang saya nampak seperti leehom adalah Mark Chao. entah, saya pun tak kenal siapa dia..haha tapi saya ingin menjadikan dia 'lelaki ke-9' saya...huhuhuhu semestinya dia harus mengalahkan Hyun Joong (SS501) dulu, iaitu 'lelaki ke-8' saya...hehehe just kidding.. its just my handsome and talented guys list..


drama ini ditayangkan di Taiwan pada April hingga Jun 2009. hanya pada hari sabtu, 9pm-11pm. mendapat 5 anugerah besar di 44th Golden Bell Award..drama ini mengingatkan saya pada drama popular hongkong yang ditayangkan ditv3, 6.00 petang dulu. saya sanggup ponteng sekolah sebab nak tengok Khoo tin lok, Gordon and more... masih ingat cerita popular waktu itu seperti drama detektif hongkong, drama tukang masak.. dan banyak lagi. sebenarnya saya lupa apa tajuk-tajuknya..hehe

tetapi kebanyakan cerita yang ditayangkan dulu, antara cerita hongkong yang terbaik dan saya paling suka..terutamanya cerita bertemakan 'investigation..'.. i love its.. and i miss its..