Saturday

10 april 2010

Annyeong Haseyo!!!!!!!!!!

pagi yang mendung, hujan lebat, sejuk, ada kilat lagi.. bestnyer kalau sambung tidur..

my dad ask me to do some 'kebab' for our breakfast..hehehe i'm ate too much... 3 piece..hahahaha

masa terlalu cepat berlalu. mungkin sebab cuaca yang mendung membuat kita terfikir tentang waktu yang masih awal. banyak kerja yang nak dibuat, saya suka hari sabtu dan ahad sebab ada pembantu yang akan membantu saya membuat kerja rumah..hahaha she's my younger sister..amik peluang buli la..haha no, just kidding..

seperti sabtu yang lalu, pukul 3 petang saya akan menonton 'delicious food all over china',mereka membuat penggambaran di Thailand. rasanya ini kali ke3 slot yang sama saya tonton..haha pukul 4, cerita yang semakin mendapat tempat dihati saya, semestinya 'No Limit'. hari ini tentang pengurus bola sepak perempuan itu memujuk Cha Bong Goon menyertai pasukannya. ada lagi pertemuan semula Cha Bong Goon dengan musuh ketatnya serta rakan sekolah.. sometime, i think.. watak U-know dalam cerita ni menjengkelkan sangat. sebab dia terlalu sengal.. orang macam tu pun ada.. dia lah tu yang terakhir..hahaha

jam 6.30petang, slot Hito yang selalu saya nantikan... bencilah Ting Hui Fan... jadi la tu lakonan dia. tapi tetap tak suka dia... pastu Siang yu ping plak terlalu lembut. kalau saya jadi dia, mesti saya tampar perempuan tu atau saya halau dia jauh-jauh dari hidup saya..huhuhu Yang guo pun sama, otak lembab sangat.... ceh, macam saya pulak pengarah ye... just nak melapaskan geram......huhu geram! geram! geram...

malam sabtu, waktu yang sangat membosankan.. rasanya saya akan online.. bukan rasanya lagi, sememangnya...huhu

sekejap saya lupa, sekejap saya teringat tentang promo JJ hari ini di sg.wang KL... saya tak tahu apa yang belaku di sana. saya tak tahu bagaimana fans lain bergembira... benarkah saya sudah 'bersara' dari menjadi 'Died hard fans'?? sebenarnya bukan sebab saya dah penat menjadi peminat muzik, bukan sebab saya terlalu busy, bukan sebab saya benci JJlin..juga bukan nak save budget... saya cuma tak mahu mengikuti event artis sembarangan lagi... saya hanya akan pergi event yang saya benar-benar minat saje...


saya tak tahu kenapa.. seolah-olah tak ada perasaan pada JJ.. pada muziknya.. seperti tiada perbezaan yang saya harus banggakan. seperti sebuah cerita yang kosong... dun worry, Leehom masih di tempat yang pertama..hehe tak akan berubah.. sebab dia adalah pilihan pertama dan terakhir yang saya tak pernah kesali... the one & only... forever..